دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ت

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 27 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
قیمت گذاری نفوذ در بازار
استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری محصول اختیاری
قیمت گذاری محصول اجباری
قیمت گذاری محصول جانبی
قیمت گذاری مجموعه محصول
استراتژی های تعدیل قیمت
قیمت گذاری تخفیف و پاداش
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
قیمت گذاری بخش بندی شده
اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده
قیمت گذاری روانشناختی
قیمت گذاری ترویجی
قیمت گذاری جغرافیایی
استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی
قیمت گذاری پویا
قیمت گذاری بین المللی
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا
مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7360 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:397 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده(
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
    فرمت: پاورپوینت )قابل ویرایش(
    تعداد اسلاید: 27 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
    قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
    قیمت گذاری نفوذ در بازار
    استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
    قیمت گذاری خط محصول
    قیمت گذاری محصول اختیاری
    قیمت گذاری محصول اجباری
    قیمت گذاری محصول جانبی
    قیمت گذاری مجموعه محصول
    استراتژی های تعدیل قیمت
    قیمت گذاری تخفیف و پاداش
    انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
    قیمت گذاری بخش بندی شده
    اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده
    قیمت گذاری روانشناختی
    قیمت گذاری ترویجی
    قیمت گذاری جغرافیایی
    استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی
    قیمت گذاری پویا
    قیمت گذاری بین المللی
    انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
    عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا
    مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده(
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
    فرمت: پاورپوینت )قابل ویرایش(
    تعداد اسلاید: 27 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
    قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
    قیمت گذاری نفوذ در بازار
    استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
    قیمت گذاری خط محصول
    قیمت گذاری محصول اختیاری
    قیمت گذاری محصول اجباری
    قیمت گذاری محصول جانبی
    قیمت گذاری مجموعه محصول
    استراتژی های تعدیل قیمت
    قیمت گذاری تخفیف و پاداش
    انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
    قیمت گذاری بخش بندی شده
    اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده
    قیمت گذاری روانشناختی
    قیمت گذاری ترویجی
    قیمت گذاری جغرافیایی
    استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی
    قیمت گذاری پویا
    قیمت گذاری بین المللی
    انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
    عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا
    مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری